söndag 30 september 2007

Fixar och trixar..

Har inte varit helt nöjd med utseendet på bloggen. Nu har jag pysslat om den lite, får se om den blir bättre. Inser att jag har mycket kvar att lära, och inser också att det tar väldigt mycket tid att underhålla en sån här plats. Är inte helt säker på att jag vill bli fast i det här varje kväll.. Hur roligt det än är att skriva och uttrycka sig, så finns det ju lite annat som pockar på uppmärksamhet. Jobb tex.

I morgon är det dags igen; en dags jobb - en dags återhämtning, en dags jobb etc.. Jag vill tro att det kommer en dag när jag kan arbeta 5 dagar i rad som andra människor. Och bara vara normalt kvälls- och fredagstrött. Så där att man somnar i soffan på fredagskvällen efter en hel arbetsvecka. Ser fram emot den dagen, faktiskt. Bara för att få känna mig lite "normal" igen.

Natti natti.