torsdag 10 januari 2008

Så rätt!

Så var första utbildningsdagen över. Och jag är mäkta trött.. Men samtidigt väldigt nöjd. Har hela dagen kännt mig glad, sprudlande och inspirerad.

Allt känns bara så helt och hållet rätt! Och fattas bara annat, efter den mycket grundliga process och research jag gjorde innan jag bestämde mig för just den här utbildningen - med just den här utbildningsanordnaren. Jag är nog fortfarande i lätt chocktillstånd över att allt blev som jag ville...

Berättar mer ju längre utbildningen fortskrider.

I morgon ska jag direkt efter kursen till Göteborg för att bevista SM i simhopp och - förstås - få träffa syster, bror, svägerska och syskonbarn. Ser fram emot det!

Om ni vill ha rapport från tävlingarna, så kan det hända att Göteborgs simhoppsklubb lägger upp resultat allt eftersom...

Själv går jag nog in i mobilskugga.. (man kan aldrig veta med västkusten ;-) )

Pussar!