onsdag 23 januari 2008

En onsdag

Sporadisk uppdatering här...

Idag fyller Kent år. Grattis!

(tack för anledningen att smita iväg från telefonmöte,packning och pluggande. Ölen var god!)

Dagarna springer iväg och eftersom det i morgon är dags för efterlängtad skidweekend, så blev veckan kortare än vad jag egentligen var förberedd på. Känner en lätt stress över allt som ska hinnas med, men det är nog inte mer än vad jag klarar av. En sak med stress som är intressant, är att jag inte riktigt vågar tänja gränsen. Sist jag stressade, så blev jag ju sjuk. Men den stress jag känner nu, är säkert helt och hållet inom normalnivå.. Det är bara det, att jag inte har varit i det här läget på så länge, så jag är lite osäker... Hm.

Men totalt ett så är balansen bra. Jag fortsätter mina dagliga mindfulnessövningar och försöker prioritera hårt i kalendern. Och jag har väldigt roligt i det jag gör!

Nu blir det nog inget inlägg förrän efter skidåkandet. Det lär vara gott om snö iVemdalen. Så härligt det ska bli! Om nu mina nyinköpta skidor (och stavar!) funkar som de ska. De är ju inte testade än. Spännande...

Puss på er!