tisdag 15 januari 2008

Kalender

Det var längesen min kalender var så här fullbokad. Det mesta har jag kontroll över och jag känner egentligen ingen stress, även om jag är oerhört observant på minsta tecken..

Och för att framtiden ska ges ännu mer utrymme, så innehåller den här veckan en del avslut av tidigare arbetsliv. Idag ska jag nämligen till min förra arbetsplats på någon slags avslutande fika.. Känns lite kluvet; å ena sidan tycker jag att det är viktigt med avslut - å andra sidan hade jag hellre haft det gjort, eftersom jag nu har fullt fokus framåt. Min kropp säger att det är fel att gå bakåt.. tillbaka, liksom. Jag påminner den om att det bara är ett tillfälligt besök och att jag vet att det kommer att kännas både trevligt och sentimentalt att vara där.

Och så ser jag fram emot att träffa några fina människor.