onsdag 19 december 2007

Liten Maj Gungar

Den dåliga upplösningen till trots, men nog kan man föreställa sig att jag snart hoppar av gungan? Så känner jag mig nu... På språng liksom. Och det hisnar i magen!

Idag hade jag en ledig dag för att samla de sista krafterna som krävs för att avsluta. Det är så många tankar och känslor som snurrar i mig just nu och stresspåslaget börjar bli osunt högt. Gick nästan i baklås i dag, när jag egentligen skulle köpa julklappar. Satte mig istället på ett fik och började skriva ner, sortera och prioritera.. Puh. Sedan gick jag hem och mediterade.

Och är nu hyfsat lugn igen.

För övrigt så är ordningen återställd här hemma. Dottern har kommit hem efter tio dagars träningsläger på Gran Canaria, solbränd och nöjd. Och lägenheten lever upp med full bemanning! :-)

Och jag är så nöjd med att ha hela familjen samlad igen... (har ni hört det förut?)

Jodå, den här veckan går nog bra den också.