torsdag 6 december 2007

Småtjatar...

Jag vet att det är flera som läser min blogg, utan att lämna spår efter sig... Har kommit på att om jag planterar någon liten adressering till en viss person, så borde jag förr eller senare få veta om vederbörande läser..

Så nu ska jag försöka tänka ut olika koder för att avslöja var och en av er som tassar förbi här ibland.. He He.

Eller inte. Men kommentarsfunktionen ÄR öppen för alla! Och oftast är kommentarerna roligare att läsa än själva ursprungsinlägget.

Bara så ni vet.

För övrigt har jag hört ryktas om att min man är på väg till stan med Volvo, katter och alla sina mobiltelefoner.. Han hinner precis umgås lite med dottern, som reser till Gran Canaria på söndag. Vilken rör(l)ig familj jag har...

Men jag älskar min lilla familj!

(trots att det nästan krävs vallhund för att hålla ihop den..)