tisdag 3 augusti 2010

Snörvel-Maja

Har de senaste dagarna mest snörvlat och sovit.. Inte går det att begripa varför jag blev förkyld just nu, mitt i sommaren - efter mer än en månads ledighet och avkoppling. Men vad jag noterade var att luften plötsligt gick ur mig, och det i samband med att jag definitivt bestämde mig för när jag ska åka hem och alla planer inför hösten ska tas tag i.. Då kom förkylningen. Haha, liksom.

Men inte gör det speciellt mycket. Bättre nu, när det ändå är grått och regnigt ute, istället för tidigare - när det var högsommarvärme och badväder. Jag föredrar att vara förkyld när vädret stöttar innetillvaro.

Och jag läser och läser och läser.. Det var liksom bara det som återstod för att beteckna den här ledigheten som totallyckad. Så då är ju allt gott.

Aahtjoo.