torsdag 12 mars 2009

Energi - trots allt...


"Allt" i rubriken syftar på att jag är så in i själen, särdeles, innerligt trött på vintern. Jag gillar snö, kyla och vinter - men helst ska detta avnjutas i närheten av en skidbacke, eller åtminstone på Berget. Inte i en slaskig huvudstad och definitivt inte i mars. Och så hatar jag att frysa, vilket jag gör alltid och jämt. Nästan..

Jag vill ha vår! Och jag vill ha värme!

Men trots det, och trots att jag nästan inte orkade krypa upp ur sängen i morse - så fylls jag av glädje och energi bara av att kliva in genom dörren till kontoret på Järntorget. Jag tycker så himla mycket om att komma hit! Den energikicken är nog värd sin fasta kostnad i månaden...

För övrigt ägnar jag mig åt fokusering, fokusering, fokusering. Och ber om ursäkt för att jag repriserar en bild, men dagens väder lockar inte direkt till utsiktsfotografering..