torsdag 14 augusti 2008

Status

Nej, någon vidare värst energi verkar jag inte kunna uppbåda den här veckan heller. Åtminstone inte något jättetempo. Men jag grottar vidare i allt som inte kräver supersocialt agerande. Så nu har jag beställt en ny skrivare (äntligen), en multifunktionsvariant. och så håller jag på med hemsidetexter, slogantävlingen, logotype och annat marknadsföringsarbete. Grundar liksom, även för företaget. Och visst har jag hunnit med några möten också, så helt inaktiv är jag ju inte.

Om två veckor är jag tillbaka i Ludvika. Då som deltagare i en 5-dagars professionell retreat för ledare från Mindfulness Institute i Massaschussetts. Det ser jag fram emot!

Senare under den här dagen drar jag till mitt eget retreat-ställe; Berget. Håll tummarna för att mina kantareller har fått stå orörda!