tisdag 15 april 2008

And the winner is...

Jo, visst var det Eiffeiltornet. Tyvärr inte just nu, men väl förra året. Maken och jag köade i tre timmar för att komma in, ytterligare 1,5 timme spenderades i köer inne i tornet. Bara för att vi - som två höjdrädda asplöv - kunde konstatera att det är högt. J-t högt...

Kära N var både snabbast och mest exakt i sin gissning - så självklart ståtar hon med den största pokalen i denna tävling. - Du är bäst vännen!

Ett särskilt hedersomnämnande till M, som också gissade rätt - och som därtill sprider goda vibbar på min blogg!

Och så gillade jag hisschaktsgissningen, vem den nu kom ifrån (?). Bara tanken att jag skulle ha tagit mig in i ett dylikt för att ta en sån bild var his(s)nande.. ;-)

(För övrigt så är Nikons försök till gratisreklam i min kommentarsfunktion bara tröttsam... )