söndag 13 juni 2010

I´m alive!

Men det är nog så.. Att det här med att blogga för närvarande känns trögt. Det jag skulle kunna blogga om, som upptar stor del av mitt sinne just nu - är sådant som ännu inte hittat de rätta orden. Åtminstone inte de publika orden.

Men jag vill ha kvar den här möjligheten till personligt babbel. Ägnar ju en smula tid åt Facebook nuförtiden, men där är det en salig blandning av nära vänner, anhöriga och mer perifera kontakter.. Och en hel del som kan vara bra att ha som affärskontakter. Där vill jag inte skriva allt som jag skulle kunna läcka ut här. Och facebook är ju ganska begränsat överhuvudtaget. Faktiskt ganska trist, när jag tänker efter. Men ändå inte. Hm.

Nu vet jag att min bloggtorka sannolikt har skrämt bort mina läsare, men om ni är kvar: Håll ut - håll ut. Jag kommer igen.

Puss och kram på er!