torsdag 9 oktober 2008

År



Så har jag då blivit en dag äldre..

Födelsedagen blev precis lika lugn och avspänd som jag ville ha den: Den inleddes med sång på sängkanten av söt familj och fina presenter. Jag jobbade på förmiddagen och sedan lunchade jag - för en gång skull - med med min make.

Av dottern fick jag en hårfärgning i present, så under eftermiddagen trollades den gråa utväxten bort. (joja, fåfängan säger att även om åren börjar bli ganska många - så är jag inte redo att kapitulera för de grå. Ännu..)

Eftermiddagen fortsatte med mysig fika med dottern och sedan blev det middag på Thai Boat. Mums!

En alltigenom perfekt födelsedag med många grattishälsningar av släkt och vänner. Det värmer att bli ihågkommen. - Tack alla rara!

Och i går tog jag en promenad längs Årstaviken i skymningen. Oktober är en vacker månad