fredag 5 november 2010

Sociala medier..

Igår var jag på ett seminarium, en heldag på temat Online Marknadsföring.. Första halvan av dagen var jag inspirerad och fick lite knuffar framåt att ta tag i sådant jag tänkt - men ännu inte gjort.

Andra halvan av dagen började min hjärna småkoka, ni vet.. på engelska kallas det för att man blir "overloaded". Precis så. Alla dessa sociala medier, och alla tips om vad man kan använda dem till gjorde mig otroligt matt. Och inte ett dugg inspirerad. Twitter, Flickr, Blogg, Facebook, YouTube, Gowalla, Foursquare och f-n och hans moster.

För några år sedan skapade ordet IP-telefoni samma fenomen i min hjärna..

Men jag har åtminstone börjat fundera på att fixa en blogg för min verksamhet. Så får den här fortsätta vara lite småputtrigt personlig och inte ett dugg "säljande". Vad tror ni om det?

Puss och kram!